ANNIEBO

Gåvor och fantastiska I

Kategori: cancer



Den här fina ängeln och en ros låg på vår bro när vi kom hem första gången utan Storasyster



Blommor från hennes fröknar hon hade på dagis



Blommor från hennes Farbror m fam



Från några grannar



Blommor från min kusin m fam

Min systers sambo hade gjort en jättefin fotobok med bilder på Storasyster.... Är evigt tacksam för den.
Gjord med känsla och kärlek. Tack igen.....



Mellanbror har verkligen tagit sig an att sköta om Sofia efter att Storasyster inte kan göra det.
han klarar det med bravur... Hoppas att det håller i sig länge till.

Sista bilden på Storasyster och hennes bästa kompis...
jag älskar den.


Jag tror inte att det finns någon bättre tjej än Storasysters bästa kompis, hon har accepterat Storasysters sjukdom, men inte tagit avstånd från Storasyster på något sätt....
Dom stunder när Storasyster inte har orkat annat än att ligga och vila har I suttit bredvis henne och förstått.
När Storasyster har orkat har det inte funnits någon sjukdom alls.
Att vara 7-8 år och vara så stor mentalt tycker jag är fantastiskt.
I om någon är värd en ros...hon har verkligen fått Storasyster att leva och orka med varje dag.

Kram på er alla men speciellt till dig I....

Kommentarer

  • Maria säger:

    Känner att jag vill lämna ett litet avtryck efter mig. Ni ska veta att ni finns i mina tankar varje dag!! Härligt att läsa om ert enorma stöd runt omkring er, det behövs verkligen. Vilken underbar vän er flicka har!! Många kramar till er!!!

    2009-11-11 | 17:52:53
    Bloggadress: http://familjenmangelin.blogspot.com
  • Jenny säger:

    Ni är så starka! Jag förstår att det nog inte alltid känns så men ni är verkligen fantastiska! Hur överlever man detta? Förstår att ni måste fundera på det varje dag! Jag såg Sagas annons i tidningen och den var så fin. Nä, jag vet inte vad jag ska skriva. Ville bara lämna avtryck att jag tittar till er och tänker på er mycket! Saga har fått mig att värdestätta tiden med mina barn på ett annat sätt! Många kramar Jenny

    2009-11-11 | 22:05:48
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se/
  • Marlene säger:

    Sofia har hamnat i goda händer. Storasysters bästa kompis har verkligen gjort gott och funnits med hela tiden. Sista bilden var jättefin.

    Kram

    2009-11-12 | 10:02:43
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • Therése säger:

    Jag tänker tillbaka på den tiden då vi alla var lyckliga och de två kusinerna hade fötts, näligen S och S. S sa härom dagen att han önskade sig i julklapp att inte få cancer, några andra önskemål hade han inte. Tänk vad barn tänker mycket utan att visa det utåt. Skönt att höra att mellan bror och lillasyster håller er uppe. Ni finns i våra tankar ständigt. Kram Therése

    2009-11-12 | 13:46:04
  • Anonym säger:

    Hejsan Annelie!

    Ville bara tala om vad Felicia sa när hon såg den vackra bilden på Saga som du lagt in den 30 oktober. "Saga är glad!" Det är ett vackert kort och precis så som vi ska minnas S. Tänker på er varje dag. Kämpa på, ni är starkare än ni tror. En massa varma kramar från oss i Storbränna

    2009-11-12 | 14:26:16
  • Maria,grannen säger:

    Vilken underbar vers ni hade i tidningen!Precis så tror jag med att det är.Ni hade skrivit så fint och personligt om S.Fantastiska bilder på både Mellanbror och I o S!! Styrkekramar!

    2009-11-12 | 16:08:50
  • mo säger:

    Vilken härlig bild på äkta vänskap o en liten kompis. Har ju inte varit inne hos dig på ett tag då jag var lite dålig på att blogga o blev så ledsen när jag läste att er lilla tjej har somnat in. Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå vad ni går igenom nu, jag är så ledsen för er skull. Skönt att läsa att ni har så goda vänner o familjen omkring er. Fin vers ni hade i tidningen o varje gång man läser om ett barn som har gått bort så blir man ju så förtvivlad o tänker på hur svårt det måste vara för familjen som blir kvar.

    Jag tänker på er o kan bara skicka en varm kram

    2009-11-12 | 20:02:27
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: