ANNIEBO

-Du måste köpa en kran, Moster

Kategori: Toa 1

Jag VET!!!
Vår blandare på lilla toan uppe är under all kritik, vilket inte min systerdotter var sen att påtala för mig när hon inte kunde vrida på vattnet.

Jag har i flera år ppåtalat problemet för Sambon som däremot inte håller sig på min sida utan stretar emot och vägrar byta.
Det är en gammal goding, en 2greppsblandare från tidigt 80- tal.
 
Ful och Svår för barnen att vrida på.

Så därför gottar jag mig nu i nya och snygga blandare om kanske en vacker dag min sambo skulle komma på bättre tankar.

Love Me 3585 kr
 Love Me tvättställsblandare

Linus 1830 kr
Linus tvättställsblandare

Laura 2130 kr
Laura tvättställsblandare

Navona 1775 kr
Navona tvättställsblandare

Kommentarer

  • MO säger:

    Riktigt snygga blandare du visar...Hihi, känner igen det där, vår blandare är urful o gammal, har köpt ny o badrumsrenovering står på vårschemat, längtar....kram

    2009-01-19 | 15:04:33
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Jag förstår precis vad du menar. Våran sitter kvar också. Kranarna sitter så hårt och när man tar i tvärsläpper dom så det blir full sprutt direkt=ständigt blött på toan. NY KRAN HIT MED TACK!! :-)

    2009-01-20 | 21:37:59
    Bloggadress: http://trulle83.blogg.se/

Kommentera inlägget här: