ANNIEBO

Dan för dan före dopparedan

Kategori: Stugan

Kung Bore!
Jag bara undrar lite försiktigt... hur skulle det vara om du portionerade ut snöandet på ett par dagar istället för att vräka ner ett par dm på ett dygn?
Igår tycker jag att vi inte gjorde annat än att skotta snö, dm efter dm vräkte snön ner och just när man trodde att NU har det slutat falla snöflingor så började det om igen.
Barnen älskade snön som kom och jag håller med om att visst blir det fint och visst var det pudersnö som föll, men måste allt komma inom 24 timmar?

Jag ska inte klaga, jag vill verkligen ha snö på jul och det kommer jag att få ha nu hur mycket som helst och faktiskt så tar jag hellre 4 dm snö än 24 grader kallt.

Tänkte passa på att visa lite bilder från i helgen...
Först några av våra ljus som vi gjorde i lördags.


Sen lite mer bilder från stugan
Vårt magiska änglaspel...


Arne Weise läshörnan... Urskön fåtölj


Ljuslyktan som välkommnar alla som behagar hälsa på


Mina nostalgitomtar som barnen pyntat med i trappen




Lillasysters ljusstake som hon kom hem från dagis med, med orden:
- Du tycker ju om vitt mamma....du ska få den.


 Glittrig och vit

Och till sist 2 fina julgrupper vi fått...
Från Örebroarna




Från Sambons föräldrar


Ikväll blir det VB-paj och sedan köttgryta...
Imorgon den årliga rimstugan för Sambon, Uppesittarkväll med bingo och julklappsinslagning för mig
Dt ser ut att kunna bli 2 riktigt bra dagar som jag har framför mig.
Hur julafton blir återstår dock att se.

Kommentarer

  • Anette säger:

    Jo vi ska köra i sakta mak!! MEN jag säger dock ingen tid... du vet ju hur det brukar vara när vi ska ut på tur: Mkt trafik som gör att vi kommer senare än planerat trots att vi kommit oss iväg tidigt på morgonen..KRAAM

    2009-12-22 | 16:14:13
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: