ANNIEBO

Urstädat och börjat piffa :)

Kategori: Lillasyster

Idag har det roliga börjat. Jag har städat ur Lillasysters rum och satt tillbaka de nymålade listerna och börjat piffa så smått. Verkligen SMÅTT

Tänkte iallafall visa lite bilder hur det ser ut just NU
image118
Lillasyster i sin säng ( som ska byggas upp snart )

image119
Liten glimt av fonden. ( tapeten är INTE prickig, kameran är nog smutsig...)

image120
Alla tjejer måste väl ha en helkroppsspegel i sitt rum, eller?!

image121
Till och med fönsterbrädan fick snaka på min pensel och vit färg.

Nu ska jag återgå till piffandet
Kommer snart tillbaks

Kramiz




Kommentarer

  • Martina säger:

    Det där med prickar hade jag oxså på mina förra kamera, lite trist för den var hyfsat dyr och inte alls gammal!

    2008-04-14 | 15:39:32
    Bloggadress: http://skepparegatan.blogg.se

Kommentera inlägget här: