ANNIEBO

Rustafyndat

Kategori: Allmänt

JAPP
Nu var ett störningsmoment åtgärdat...
Vi har haft datorn i ett litet hål på nedervåningen och databordet har varit 2 cm för stort för aatt kunna ställa som jag ville ha det, så igår åkte sågen fram och nu står bordet PRECIS som jag vill och det blev SÅÅÅÅ mycket bättre. Även hyllorna är flyttade och rensade, ett tyg har kommit upp som avskiljare från övrig hall nere och bordet fick nya ben från rusta...

Stolen som huserar vid datorn klädde jag om som hastigast i onsdags. Den här gången fick det bli vaxduk på sitsen då det uppdagades att en viss Lillasyster hade kissat på den förra och då ansåg jag att det inte är helt opassande med vaxduk.
Även en liten matta inhandlades på rusta som numer ligger under stolen vid databordet...image128
39 kr för denna matta, 80 cm i diameter tycker jag var ett FYND...

Bilder kommer när kameran har fått batterier...

inatt blev jag utkallad på jobb när det visade sig vara fullt på avd. Det gick hyffsat trots att jag fick veta sent att jag skulle ut.

Ha nu en skön kväll.
Kramiz

Kommentarer

  • jenny säger:

    köpte också en sån matta igår:-) skulle ha haft 2 men det fanns bara en svart kvar, hoppas de får in fler sen.
    Kram/jenny

    2008-02-09 | 22:14:56
    Bloggadress: http://www.jennyshus.webblogg.se

Kommentera inlägget här: