ANNIEBO

Piffning av köksskåp

Kategori: köket

image144

Det här är bland det smartaste jag gjorde när vi tapesterade i köket.
Våra köksskåp är modell äldre och inte särskilt fina inuti och när vi tapetserade väggen ovan skåpen såg jag mer omer hur FULA det var så jag tog tapetrester och tapetserade väggen i skåpen i samma färg som resten av väggen. Sen klippte jag ut bilar från en vaxduk och häftade fast på hyllplanen och så blev skåparna genast som nya, nästan. Betydligt roligare att öppna dem nu än innan.

Våra köksluckor bytte vi för 4 år sedan och det är väl oartigt nästan att vilja ha nya nu, men man får göra det bästa av det man har och det här var mitt sätt att överleva ett par år till.
Men OM jag skulle nya nu så skulle jag defenitivt INTE göra samma val som vi gjord för 4 år sedan.
Gjort är gjort.
image145

Kommentarer

  • Leva säger:

    Ursnygg!!! Något att ta efter, mina skåp är en ren depression att kika in i *s* Kraaaaaaaaaam

    2008-02-15 | 11:57:52
    Bloggadress: http://leva.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: