ANNIEBO

Tillbaka i Norrland

Kategori: cancer

Itisdags kväll landade vi så åter på hemmaplan.
Resan har gått jättebra och operationen av markörerna gick fort och hon har inte besvärats nämnvärt av de 4 titanskruvarna hon numer har i huvudet.

På väg till uppsala


Storasyster och jag hade skojat lite innan resan om att vi kanske skulle få se "Janne från ambulansen" ( sjukhuset TV 3)
när vi nu skulle till akademiska och jag är ganska övertygad om att han längst bak vid båren ÄR Janne...  ( Syns lite bättre på en zoomad bild)  Ambulansintaget till barnakuten låg alldeles utanför vårt fönster så där satt jag och spanade efter honom....


Igår tog jag med mig mellanbror och åkte till Nolia i Piteå. Inga stora fynd gjordes, mest smågrejer till barnen och en ring av kirurgiskt stål till mig själv... Trevligt hade vi iallafall. Mellanbror och Morfar gick ute och kollade på alla maskiner och då var han nöjd :)

Kvällfikasugna barn ropar och drar...


Kommentarer

  • Anna H säger:

    Vad kämpigt ni har det och vilken duktig tjej ni verkar ha. Skönt att det gick bra med operationen. Tänker på er! Ha ett skönt veckoslut!

    2008-08-07 | 22:02:07
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: