ANNIEBO

Staket, vindskydd eller insynsskydd

Kategori: Trädgård

image254
image255
image256
Staket, vindskydd, insynsskydd, kalla det vad ni vill , men något sådand måste vi skaffa i vår...
Vi gjorde ju en ny rabatt i fjol och nu har det visat sig att våra grannars vildvuxna buske faller in öven min " fina" trädgård och därför måsta jag hitta på något som stoppar den och det är där vindskydden kommer in i bilden.
Om jag sätter en sådan där min trädgård slutar kanske deras buska inte faller över mina blommor utan stoppas på vägen ner av vindskyddet...
Vad tror ni om den iden?

Gäller bara att hitta ett snyggt och inte svindyrt alternativ.
De här kommer från jabo.se
Gillar den första.
Nån annan som har någon smart idè?

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jag tycker det lät som en bra idé. Vad jobbigt att grannen har en invaderande trädgård, de kanske borde klippa ner busken lite? Kram Sandra

    2008-04-28 | 11:52:09
    Bloggadress: http://tjohalia.se
  • Jenny säger:

    Men, be snällt att dom tar ner busken lite. Vi har då sen vi flyttade hit klippt ner våra vinbärsbuskar i massor för dom hängde över grannens staket. Jag tycker det är fult att bara låta det växa över på grannens gård. Sådetså! :-D

    2008-04-28 | 22:54:21
    Bloggadress: http://trulle83.blogg.se

Kommentera inlägget här: