ANNIEBO

Blommor & Blader

Kategori: Allmänt

Häromdagen hade vi besök av min syster och hennes 2 gullungar. Det är riktigt skoj när dom kommer på besök och man har nån att sitta och skvallra med, dagen sår så mycket fortare så...
Var oxå på blomsterlandet och kunde inte motstå att köpa en ny blomma till mitt "nya " hem.
image17
Jag blev kär direkt i den höga krukan. Och den passar perfekt i den nya öppningen vi gjort.
Min kära sambo listade klart i går så snart börjar det leva om på vinden när han ska såga ut bitarna till hallbänken, Det ska bli riktigt skoj att se om den blir så bra som jag tänkt mig. Hoppas.
Sydde kudden som ska vara på bänken häromdagen och den blev bättre än jag hoppats på. Tänk att jag kunde sy den utan att bli sur på min symaskin en enda gång.....Fantastiskt!

Jag var förresten in och skulle köpa diskmedel och tvål pumpen från Cult Design, men gissa om jag blev snopen... Den fanns inte så nu kan jag bara hoppas på att den kommer in snart, men så surt det kändes när jag verkligen VILLE ha den NUUU...
Det finns förövrigt en hel del grejer jag skulle kunna köpa där. Gillar det mesta.

Ha en bra dag.

Kommentarer

  • Syrran säger:

    Hej!! Typiskt att pumpen inte fanns då... säg till om det verkar ta lång tid så kan jag springa in och handla den här !
    Det blev verkligen en superförändring hos er! Bra jobbat! Och som du såg så fick dina köksgardiner MVG av Albin =)

    2007-10-18 | 08:41:37

Kommentera inlägget här: