ANNIEBO

Imorgon...

Kategori: Mellanbror

Hejsan
Jag måste bara berätta att imorgon åker jag till min syster i Umeå och för det första så kommer jag att lämna alla barnen hemma, så vi kommer att börja dagen med shopping!!!
Har planerat att finkamma både Mias och Lagerhaus, men även Village och kanske kan jag hitta både julklappar och saker till mig själv.
Jag längtar redan!
Hur som helst så är inte dagen slut efter det...nä för på kvällen ska syster ha ljusparty och jag fullkommligt älskar de ljusen.
Dagen efter, på torsdag, bär det av hemmåt tidigt på morgonen för besök hos frisörskan. Det är verkligen på tiden . Jag är inte klippt sen 3 augusti...

Idag har jag varit och shoppat vintermössor till de små. Det slank ävem med varsin nattskjorta till tjejerna och en "BILAR" pyamas till mellanbror..
På tal om honom så tänkte jag att ni kunde få se väggmålningen han har i sitt rum

image43
Här var den riktigt nymålad och inte något annat var fixat i hans rum, ser tillochmed att han visst sov i spjälis då..Hmm åren går...

Hoppas ni får en bra tisdag...
Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: