ANNIEBO

Shopping på en regnig dag

Kategori: Ute

BEADVOTIVE STRIPE

Sambon vill ju ha det lite Indiskt på altanen, så idag när vi var på stan så passade jag på att locka med honom in på Indiska så att han fick välja ut hur han ville att det skulle vara.
Den här ljuslyktan var en av sakerna, så det fick bli 2 st, lite kuddar och annat.

Regnet har droppat flitigt hela dagen så inget har kommit på plats än, men när det gjort det ( kanske imorgon ) ska ni få se.

Däremot har jag och Lillasyster varit och shoppat bla. en kruka till deras prydnadspumpor som de satt på dagis. Dessa är nu planterade och klara, så nu väntar vi bara på att de ska växa sig så där stora som de tydligen kan bli...

Kommentarer

  • marre säger:

    Snygga och färggranna ljuslyktor! Man blir glad när man ser dom.

    Själv så är jag mäkta irriterad eftersom den klänning jag köpte idag visade sig ha inte bara en utan tre skador i tyget. Såg ingen av dem i provhytten men här hemma i det verkliga ljuset så syns de väl. Fanns inget fler exemplar kvar i affären så jag borde ju ha fattat att nåt var fel. Helt galet! jag måste ju ha nåt till på torsdag.. Paniken infinner sig precis som vanligt... HJÄLP! //Kramar

    2010-06-14 | 21:24:33
  • Anette säger:

    Prydnadspumpa?? Spännande... lägg ut bild på den sen :)

    2010-06-16 | 17:34:52
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: