ANNIEBO

Entrèn

Kategori: Ute

Vilken underbar dag det har varit idag...
Strålande sol och klarblå himmel, vad mer kan man önska ?!

Jag har hunnit med en hel del under dagen.
När barnen var lämnade på dagis så passade jag på att olja in vår bro, så den var torr och fin när de kom hem.
Så här såg den ut innan...




Ganska trist och intetsägande kan jag tycka så här i efterhand.

Efter att den var rengjord och inoljad med pigmenterad träolja så blev det genast mycket bättre.





Om man bortser från alla dammiga fotsteg från lillasyster och mellanbror, så är jag helt klart nöjd med resultatet...
När Sambon kommer hem ska han få besluta om bron ska oljas in ett varv till, eller om det ska duga..




Mattorna kommer från Indiska och jag hade tänkt ha de båda under det tillfälliga bordet , men pga. många tassande barnfötter som kommer direkt från lekparken beslutade jag att lägga en framför dörren så länge.
Slutgiltigt beslut har jag dock ej fattat än...

Morgonkaffet kommer helt klart att drickas på vår nya bro imorgon där förhoppningsvis solen kommer att skina även då !!!
Ibland är det inte så fel med en Norr sida trots allt...

Om någon undrar hur det går för Storasyster så kan jag glatt medela att det går BRA.
Hon och Sambon är just nu i Umeå och hon får 3:e svängen Cytt och vad jag hört så verkar hon må riktigt bra.
Imorgon åker jag och de andra liven ner till henne och vi kommer att fira midsommar på Barn 3.
Trots att vi får fira på sjukhus så är det iallafall skönt att vi får vara tillsammans hela familjen , vad gör man inte ???

Ha nu en riktigt skön Midsommar allihopa

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Ååååh, fiint!! Vilket skillnad, måste gå förbi i morrn o se live :-P



    Ha en trevlig midsommar!!

    2008-06-18 | 21:37:00
    Bloggadress: http://trulle83.blogg.se/
  • Elin säger:

    åh,vilken skillnad!jätte fint värkligen =)

    2008-06-19 | 19:32:35
    Bloggadress: http://eliiiii.blogg.se/
  • Maria Eriksson säger:

    Tillslut hittade jag hit. Bron blev superfin! Bra jobbat. Det är klart att ni får dricka morgonkaffet där hädanefter. Blir ni sugna på att ge altanen samma behandling måntro? Vad skönt att höra att behandlingen gått lite bättre denna gång. Jag hoppas att det håller i sig. Vi önskar er en trevlig midsommar och hoppas på att vi snart ska ses. Stora kramar från Maria

    2008-06-19 | 21:20:33
  • Marlene säger:

    Åh det blev verkligen supersnyggt med den mörka oljan!! Hoppas ni får en trevlig midsommar! Själv så hoppas jag på bäbis... Kram

    2008-06-19 | 22:40:41
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • Anneli säger:

    Jag tycker bron blev jätte bra. Ha en trevlig midsommar.

    2008-06-19 | 23:17:08
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här: