ANNIEBO

Tidig söndag med mycket snö

Kategori: Allmänt

Tidig Söndag morgon...Undrar om nån mer än jag är vaken...
Snart får jag avsluta mitt arbetspass och ÄNTLIGEN gå hem och sova.
Då natten varit lugn här har jag hunnit med att snida en del planer vad gäller hemmet. Funderar mer och mer på att ta ner vår gamla fotölj som står uppe på vinden och samlar damm och klä om den i nåt snyggt tyg och passande färg.
Igår rev jag klart tapeterna i Lillasysters rum och jag är sååå glad då det kommer att krävas oerhört lite underarbete. Snart börjar det roliga.

Här har det snöat jättemycket den här natten, så jag antar att det inte blir så mycket sömn idag. Lite lockande känns det faktiskt att dra på sig täckisarna och rulla runt i lite ny pudersnö.

Ha en skön Söndag.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Jag har både hört och sett att det kommit jättemycket snö i Skellefteå. Men nu håller det på att töa bort va´?!
    Vad roligt att ni är igång i lillasysters rum. Vad blir det för tapeter? *nyfiken* Eller det kanske är "hemligt" tills de kommit upp??? =)

    Kram

    2008-01-15 | 22:16:21
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se/
  • tina säger:

    Hej! Här har jag varit innan...har kikat runt lite! Vad fint ni har! TACK för din gulliga kommentar hos mej! Återkommer!
    tina=)

    2008-01-15 | 23:28:19
    Bloggadress: http://tinaminastina.blogg.se
  • Marcusrebekka säger:

    Wonderful site. Please continue this great public service.

    2010-01-29 | 10:53:17
    Bloggadress: http://marcusrebekka.blogspot.com

Kommentera inlägget här: