ANNIEBO

Tillökning i familjen

Kategori: Allmänt

Vilken dag....
 Började tidigt i morse med att jag , Storasyster och Grannen L åkte på Loppis.
 Tjänade in drygt 500 kr på mitt  "skrot" och hann även med att fynda en grön och skön korg

Den är knappt en meter hög och har INTE fått sig någon plats än, men den kan nog platsa ute med lite filtar och annan i ....

Sen skulle Sambon åka och handla lite och kommer hem med en


FÅGEL... Putte bor nu mera med oss, iallafall ett par dagar tills svärföräldrarna kommer hem igen. Det är deras fågel och sambon tyckte att den verkade så ensam när de var borta så vi har adopterat honom ett tag.

Har även hunnit fixa om lite här hemma idag, men det får ni se sedan...

Kommentarer

  • Anneli säger:

    Det är alltid roligt med loppis fynd. Jag stod förra sommaren med ett bord och blev av med ett och annat. Kunde hålla mig från att köpa då men annars går jag gärna på loppis och fyndar.

    2008-08-11 | 21:47:50
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Odinnatalie säger:

    Nice site, welcome to my

    2009-01-27 | 15:00:25
    Bloggadress: http://odinnatalie.3steps.com

Kommentera inlägget här: