ANNIEBO

Pysslat i trädgården

Kategori: Trädgård


image8

    
Här kommer lite bilder på en liten del av mitt trädgårdsprojekt denna sommar. Lite planering och mycket grävning, men jag hoppas att resultatet ska bli riktigt bra när alla växter kommer till sin fulla rätt när de börjat växa ut sig.
Lite extra spänd är jag på att få se kaprifolen som ska klättra på ställningen, den ska blomma i röd/gul/orange: Den kommer nog att lysa upp ordentligt mot det gröna och mot huset hoppas jag.
Mer bilder kan komma en annan gång...
         
Förövrigt så har dagen mest gått till att hålla barnen borta från golvläggning uppe, vilket inte alltid har varit så lätt, men jag hoppas på ett slående resultat. Jag har även tapetserat fonden i hallen, men bilder kommer först ikväll när golvet är lagt.
Håll ut!

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Hello! Men du vad ni har jobbaf, verkligen superduperfins och mysigt. Så kul med bilder, vill gärna se mer. Som sagt måste ekomma förbi när vi kommer hem när nu det blir nästa ggn... Men som du säger det är ju inte den bästa säsongen för att trädgården ska komma till sin rätt :-) Kram

    2007-10-10 | 11:58:21
    Bloggadress: http://www.majjo.blogg.se

Kommentera inlägget här: