ANNIEBO

Före / Efter

Kategori: Hallen

FÖRE  
image13

 
EFTER
image14

Hi hi hi hihi hi hi hi hi hi hi
Nu är det ju nästan klart!!!
Jag är sååå nöjd...

Dörrarna har målats vita och det fattas fortfarande ett varv på den ena men det är ju ett kärt besvär...
Kan hända att jag inte gillar våra stolar så värst mycket, men det går ju alltid att åtgärda. Eller hur.
Nu måste jag bara gå en sväng på stan nån dag och se om jag hittar allt jag vill ha. Vill verkligen ha diskmedelspumpen och tvålpumpen från Cult Design och massor med nya krukor och blommor. Det verkar inte bättre än att jag kommer att bli tvungen att spendera lite pengar snart...

                
Som ni ser är gardinerna på plats, men fönsterbrädorna har fortfarande inte kommit upp, men det blir, jag lovar. Jag hoppas på ikväll. Har spanat in ett par riktigt snygga krukor som ska få bo i köksfönstret...
ÅÅÅ vad jag längtar att börja piffa, men det fattas ju som sagt lite mer i hallen....

Ha en super dag....

Kommentarer

  • Isabelle säger:

    Oj, oj vilken skillnad det blev! Jättefint ju! Och som du säkert märkt är jag ett stort fan av svart och vitt... precis som du har det. Och tapeten är såå fin... vi säljer jättemycket av den men även den med mörk botten. Kul att se den uppe hos nån. Bra jobbat, det var verkligen mycket du fixat iordning. Ljust och fint blev det! Och förresten, tack för de snälla orden om mitt hem och min blogg!

    2007-10-17 | 21:51:50
    Bloggadress: http://fixaodona.blogg.se
  • Malin säger:

    Hej! Hittade din blogg precis genom Fixa o dona. :)
    Trevligt med nya bloggar. Supersnyggt golv du har i hallen. Älskar schakrutigt golv, så coolt. Ska bli roligt att få ta del av ditt hem.

    /Malin

    2007-10-17 | 23:51:51
    Bloggadress: http://inspirationsdesign.blogg.se
  • PiM säger:

    GUD så snyggt!!!

    jag är såld på vitt ... håller oxå på & måla överallt här hemma - fönster & dörrar & väggar & tak ;)

    2008-04-09 | 00:11:48
    Bloggadress: http://fyraprinsarojag.blogg.se

Kommentera inlägget här: