ANNIEBO

Nyfriserade

Kategori: Allmänt

image52  
Storasyster

Mellanbror
image55

Japp
Då var det gjort... Klippningarna gick över förväntan. Särskillt Mellanbrors. Jag var lite orolig innan, men han skötte sig utmärkt.
Att man kan lite på storasyster är ju inget nytt, hon satt så  lugnt och berättade att hon ville ha tunnare hår och lite uppklippt. Dryg 10 cm av håret klipptes bort, men det tror jag inte att hon hann uppfattade. Att frisörskan sen plattade hennes hår var ju bara en bonus då hon hatar sitt lockiga hår. Sen fick hon som grädde på moset glitterspray i håret...

Mellanbror satt i och för sig oxå lugnt och stilla men det krävdes lite förberedande åtgärder innan han väl satt sig i stolen. Först fick han kolla på när syster klippte sig , sen leta reda på en " barnbok", vilka det inte fanns egentligen någon av, men vi hittade tillslut en bok om hår som han godkände, sen satt han stilla och läste boken medans hon klippte bort ca 5-7 cm av han gyllene lockar, men än finns en hel del kvar för mamma att fingra i och han blev ännu sötare.

Passade även på att kolla in överkast när jag var på stan, men jag hittade inget som föll mig riktigt i smaken så det blir nog att leta vidare...

Kramiz

Kommentarer


Kommentera inlägget här: