ANNIEBO

New friends - Ernst Billgren/Kosta Boda

Kategori: Snygga saker


Ernst Billgren gillar jag mer och mer !
Bläddrade i en tidning inatt och föll pladask för dom här fräsiga glasen.
New Friends Grävling Tumbler New Friends Räv Tumbler
New Friends Bear Tumbler New Friends Bird Tumbler

Royal Design kan man klicka hem dem för den futtiga ( eller inte ) summan av 1349:- / st...
Kanske inget som passar min plånbok, men jag skulle gärna ha ett par stycken ståendes på en hylla för beskådan.
Vet inte om jag vågar dricka ur ett så dyrt glas. Är det nån gång jag ska krascha ett glas så är det väl då.

Kommentarer

  • Anette säger:

    Du har en award hos mig :) KRAM

    2011-09-16 | 17:24:30
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/
  • Hanna, Sara och Alvas pappa säger:

    Hej Annelie! Jag missade helt att du också "skrev av dig"! Är du i "inredningsbranschen"? eller bara intresserad av det eller både och?

    Vi tog några foton under vistelsen på Ågrenska bla ett "lagfoto" där du och Olof är med - är det ok för att publicera ett av dem OM det skulle bli av?

    Krama barn och man (är ni gifta förresten???)

    Niklas Liliequist, Halmstad

    2011-09-19 | 22:32:56
    Bloggadress: http://hannagull.wordpress.com

Kommentera inlägget här: