ANNIEBO

2 år utan dina kramar

Kategori: Storasyster

2 år har gått sedan vår vackra, underbara Storasyster försvann från oss.
Vi vet att hon har det bäst där i Nangijala, men här är det så tomt!

I veckan drömde jag om henne.
För första gången i en dröm så såg jag henne.
Bakom en plexivägg tillsammans med Lillasyster.
De spelade landhockey och jag och Mellanbror var på andra sidan och jag kunde inte röra henne.

Att det redan gått 2 år är ett konstigt ord.
Ibland känns det som om det gått 100 år och ibland bara nån vecka sedan jag satt i den där blå fåtöljen på rum C med henne i knät.
Tiden går lixom inte att ta på.
Hur kan 2 år ha passerat?
Vad har vi gjort?
Hur skulle hon ha varit idag?
Hur skulle hon se ut?
Vad skulle hon tycka om?

2 år...

Kommentarer

  • Anna säger:

    2 år redan... Ni finns i mina tankar! Varma kramar från Anna

    2011-10-30 | 14:33:19
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Anette säger:

    Ja du, tiden går fort, tycker inte det känns som att 2 år redan passerat. Jag minns allt så tydligt än.. speciellt kvällen den 29/10 ska jag aldrig glömma. Det var otroligt och jag är så glad att jag åkte upp.

    Fortsätt kämpa som ni gjort hittills, ni har varit starka och vi är nog många som är imponerade av er

    Kram <3 / lillasyster

    2011-10-30 | 17:56:16
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/
  • Stina säger:

    Du skriver så fint. Vi tänkte lite extra på er och Storasyster igår. Kramar!

    2011-10-31 | 10:08:30
  • Marlene säger:

    Tänker mycket på er. Kramar från oss alla!

    2011-11-02 | 09:10:02
    Bloggadress: http://www,majjo.blogg.se/
  • Eva säger:

    Har tänkt extra mycket på er i helgen,kan inte fatta att det gått 2 år.Var förbi graven i helgen det var så fint och fridfullt.Kramar till er alla!

    2011-11-07 | 19:43:05

Kommentera inlägget här: