ANNIEBO

Mobil för pärlkonst

Kategori: Vardagsrum

När vi var hos våra vänner i Göteborg såg jag en så himla smart sak som dom hade gjort och jag är ju inte sämre än att jag stal den rakt av.

Det man behöver är:
En mobil från granit, eller annan liknande modell.
Pärlor
Barn som gärna pysslar med pärlor, eller vuxna

Resultatet blir en fin förvaring för alla pärlplattor som kommer hem från fritids eller skapas här hemma.



Ett bra sätt att förvara pärlplattor tycker jag och barnen blir så glada när de inte bara hamnar i en låda, bortgömda, utan får ha en speciell plats där man kan se dem!
Våra händer i vardagsrummet i ett förövrigt ganska tomt hörn.



Kommentarer

  • Stina säger:

    Den bjuder jag på med nöje. Alltid trevligt att kunna inspirera en sån inredningstalang som du!



    2011-11-10 | 15:23:34

Kommentera inlägget här: