ANNIEBO

Kastlåda

Kategori: Mellanbror

Barnens farfar levererade för länge sedan en gamal kastlåda till Anniebo.
Det har stått på vinden under lång tid, men förra veckan fick den komma ner.
Anledningen var att jag hade hittat ett användningsområde för den.

Med ett lätt lager sprayfärg och några drag med en pensel och lite svart färg har den nu en helt annan funktion än tidigare.







Och jag som sagt att jag aldrig mer skulle ha en prylhylla i mitt hem, vilken tur att man kan ändra sig för bättre förvaring för legogubbar kan det knappast bli.
Mellanbror är supernöjd !

Kommentarer

  • Anette säger:

    Smart och snyggt!!

    2011-11-09 | 13:59:11
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/
  • Therese säger:

    Så fiffigt!

    Men det är ändå INTE kul att dammtorka eländet ;)



    /T

    2011-11-10 | 12:20:31
  • Caroline säger:

    Men så lustigt - jag hamnade här av en helt annan anledning men så såg jag din prylhylla med legogubbar i och det där var just vad min son fick i julklapp: en kasthylla med legofigurer, så att han kan hänga upp den på väggen och på det viset se vilka figurer han har.

    2011-12-26 | 14:20:52
    Bloggadress: http://min.bakel.se

Kommentera inlägget här: