ANNIEBO

Årets bok - enligt oss

Kategori: Månadens Bok

Vi är 6 st som under hösten och våren har träffats en gång i månaden. Den som vi träffats hos har fått köpa in och bestämma vilken bok vi ska läsa kommande månad.
I Onsdags var det sista gången innan sommaren och det "firade" vi med middag och vinprovning och årets bok utsågs, efter en något förvirrad omröstning såg det iallfall ut såhär.

Plats 7 Lyckan kärleken och meningen med livet
Plats 6 Rädda Felix
Plats 5 Änglarösten
Plats 4 Sirila gentlemän sökes
Plats 3 Tre sekunder
Plats 2 Flyga drake
Vinnare: 100 åringen som klev ut genom ett fönster och försvann.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag har läst alla tre böcker som ligger på era pallplatser (och gillar dem massor alla tre), men de fyra andra har jag tyvärr inte läst. Bra med tips inför sommaren! Kram Anna

    2011-06-03 | 22:32:31
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Marre säger:

    Vilken trevlig kväll vi hade! Å tack för att du kom ihåg att förbereda ett röstningsförfarande för det hade ju ingen av oss tänkt på... Det ska bli intressant med fortsättningen. //Maria

    2011-06-04 | 13:58:52
  • Marlene säger:

    Kvällen var supernajs =)Kul med omröstning!

    2011-06-04 | 21:18:55
  • Anneli säger:

    Jag köpte 4 st pocketböcker av vinnaren för ett år sedan gav bort 3 ex och sparade en för att läsa för egen del men dottern tog den så ännu har jag inte hunnit att läsa boken. Men jag har bara hört positiva läsar åsikter om boken. Så jag får trösta mig med att den som spar han har boken och nöjet kvar.

    2011-06-05 | 19:40:25
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Anna säger:

    Svar: Den vita krukan på vårt soldäck kommer från Plantagen :-) Trevlig helg! Kram Anna

    2011-06-10 | 15:00:51
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • gella säger:

    Intressant med vinnarboken! Syrran fick den i examenspresent och har suttit och fnittrat när hon läst och med er omröstning blir den ännu mer intressant! Ska nog ta och låna hennes när hon läst färdigt. :)

    2011-07-24 | 08:53:41
    Bloggadress: http://gella.blog.se

Kommentera inlägget här: