ANNIEBO

Star Wars rummet

Kategori: Mellanbror

Ja Mellanbrors rum blir mer och mer klart !
Det går inte i nån vidare värst hög hastighet, men vi knatar på...
Det är ju framförallt Sambons saker som är kvar att göra och för ett tag sedan så började han så smått och igår kom ännu ett skepp in i rummet. Årtusendefalken, tror jag att den heter....



Dödsstjärnan och " det andra skeppet" har han målat tidigare.
Dessa två blev Mellanbror så nöjd med och glad över att han gav Sambon, tillika pappan , en smäll på tjäften...
Är det så män tackar för sig? ;)





Jag vet inte vad de kommit överens om att Sambon ska måla mer, men jag tror jag minns att det handlade iallafall om minst en X-vinge...

Jag har idag pyntat rummet med en klocka


Samt en poster han fick i julklapp, eller två faktiskt.



Kommentarer

  • Ingmari säger:

    SÅÅÅÅ bra det blir!Förstår att unge herr´n är nöjd!

    Kram.

    2011-01-19 | 12:05:30
  • Anonym säger:

    Jag vill också ha ett Star Wars rum!!!!

    2011-01-19 | 23:02:29

Kommentera inlägget här: