ANNIEBO

November/December

Kategori: Månadens Bok

Jösses! Jag har ju har ju helt missat att berätta om månadens bok !
Vilken tragedi;)

Hur som helst så var boken vi läste i november "Änglarösten" 
Änglarösten

Jag gillar denna isländska författare och har läst många av hans böcker... men så var det ju jag som valt bok den gången oxå.

I December tilldelades vi en helt annan typ av bok : "Lyckan, kärleken och meningen med livet".
Lyckan, kärleken & meningen med livet

Verkligen inte mint typ av bok. Vissa delar av boken gillar jag ,men den är alldeles för seg för mig. Någon sa att på sidan 270 händer det något... så långt har jag inte kommit än och idag ska den diskuteras...
Jag kanske fortsätter och läser den sporadiskt ett tag till, men just nu ser jag mest fram emot att se vilken bok vi får ikväll !

Kommentarer

  • Marre säger:

    Hej!

    Kul att det går att komma fram till din blogg, har varit lite problem med det en tid.

    Jag har börjat att läsa den nya boken och risken är att jag kommer att få svårt att lägga ner den. Kan bli lite väl ivrig ibland.... Kramis

    2011-01-14 | 20:08:31
  • Anette säger:

    Kul med lite boktips! Jag är inne i ett läsil nu :)



    2011-01-16 | 15:38:56
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: