ANNIEBO

Klurar på hallen

Kategori: Hallen

Sitter och klurar på hur jag vill att våra gäster ska bli bemötta i vår kommande hall...

Hallen är ju det första man ser och hallen ska ju ge ett välkommnande intryck, men frågan är hur?!
Jag har vissa idéer, men idag när jag var och tittade på tapeter, en tapet som verkligen blir det första man ser så blev jag bara förvirrad.
Det finns så många fina, men jag vill att den ska gå lätt att torka av, hålla bra, vara fin så klart och gärna någon som jag kan stå ut med ett tag.

Jag hade en tanke för ett år sedan ätt sätta upp en som gick i turkost, men jag VET att jag ledsnar fort på färg... Men samtidigt så vill jag inte ha en helvit heller.

Kan nån hjälpa mig !
Hur skulle ni välja ?

Mezzo...
 

Finns även i grått... 

Kommentarer

  • Anette säger:

    Tror jag skulle ta den grå.... kanske lättare att matcha tyger med om du nu ska ha nåt sånt. Men, det är ju jag det och jag lever ju i princip i ett helvitt hem ;)

    KRAM

    2011-01-19 | 20:22:38
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/
  • Chuck säger:

    Men Ann-Britt... Nu får det faktiskt bli lite färg. Jag går snart vilse i alla gråskalor...

    2011-01-19 | 22:21:00
  • Anna säger:

    Tycker om båda!!! Men ta den turkosa och ha allt annat i vitt och svart!

    Kram!

    2011-01-19 | 23:03:51
    Bloggadress: http://annasanatomi.blogspot.com
  • Marlene säger:

    Jag röstar på den turkosa, den var supersnygg! Det skulle jag vilja mötas av när jagkommer in.



    Jag försöker jobba med min egen vilja att våga. Då måste man avdramatisera det hela en aning. Det värsta som kan hända är att om du blir less om ett år så är det bara att tapetsera om igen =) Och förnyelse förnöjer!

    2011-01-20 | 08:29:45
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • Ingmari säger:

    Helt klart den turkosa, enl.min smak.

    Kram!

    2011-01-20 | 09:12:16
  • Anonym säger:

    Den turkosa var snyggast tycker jag!

    Lite tapeter är väl inte hela världen att byta när man lessnar ;) Eller?

    2011-01-20 | 11:43:34
  • Anonym säger:

    Gå på magkänslan, Jag tycker att Noomi på Färgtema (Stationsgatan ) är bra att hitta det som passar en.

    2011-01-20 | 12:39:59
  • sofia säger:

    Den turkosa var jättefin!

    2011-01-20 | 12:52:34
    Bloggadress: http://turnyourlifeon.blogg.se/
  • Ann-Therese säger:

    Hej Annelie och tack för den fina kommentaren om vårt hem :) Vi älskar huset och trivs som fisken. Även om man ibland saknar charmen i ett äldre hus ... Jag har tittat in hos dig nu och vad roligt med en till Skellefteblogg!

    Angående hallen kan jag nämna att jag vill nu efter ett år tapetsera om i vår hall. Älskar tapeten men det är för mkt svart i den, inget ljus som kan reflektera och det blir mörkt där. Kanske sätter vi vita tapeter på alla väggar utom en, kanske blir det en helt ny ljus.

    Lycka till och vi ses säkert igen :)

    2011-01-21 | 13:23:45
    Bloggadress: http://falkan40.blogspot.com/
  • Emma säger:

    Den turkosa!!! Men då älskar ju jag färg också...

    2011-02-02 | 22:44:12

Kommentera inlägget här: