ANNIEBO

Målade X-vingar

Kategori: Mellanbror

Nu har Sambon målat klart i Mellanbrors rum.
Efter borttappad pensel ( som jag hade varit vänlig nog att städa bort ) och avsaknad av blå färg så införskaffades både en ny pensel och färg och sen satte han igång igen ( och den bortstädade penseln hittades, såklart )
2 kvällar á ca 2 timmar ägnade han sig åt konstverket, allt målat på fri hand såklart och Mellanbror är mycket nöjd och kom samtidigt på att det fattades ett par Tie fighters på en del ställen ;)







Hur man kan måla detta på fri hand fattar inte jag, men då ritar ju jag inte bättre än en 3, kanske 4 åring heller.

Kommentarer

  • Ingmari säger:

    Ja, vad säger man.....på fri hand!!

    Kram!

    2011-02-12 | 14:55:40
  • gella säger:

    Otroligt imponerande!!! Jag är nog ungefär på samma nivå som dig... ;)

    Kul att eran tös kom på kalaset idag! :D

    2011-02-12 | 19:36:04
    Bloggadress: http://gella.blog.se
  • Therese säger:

    Sjukt duktigt!

    Själv hade jag inte fixat det om jag hade fått kalkylera... Jag kör på klistermärken :)

    2011-02-13 | 12:03:24
  • Jenny säger:

    Wow, vad han kan!!! Hälsa honom att jag också är grymt imponerad!!

    2011-02-13 | 22:03:44
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Oj vad snyggt, häftigt och coolt det blev. Vilken talang och vilken glad mellanbror ni måste ha.

    Hoppas vi ses snart!

    KRAM Therése

    2011-02-17 | 19:25:14

Kommentera inlägget här: