ANNIEBO

Kosta Boda Mine

Kategori: Allmänt

Ett år äldre.
Många presenter rikare... Inget jag förväntat mig, men ett glatt tillskott i vardagen.

En brevlåda, precis som jag ville ha...
Presentkort på Åhlens, precis som jag ville ha...
Kläder för höst och vår promenader, precis som jag ville ha...
Cocktail glas, precis som jag ville ha...

Fick dessutom ett par blommor, en lavendel och en som ingen vet namnet på ,men fin är den.

Den här MINE skålen från Kosta Boda kom oxå i ett paket och är kvällen till ära fylld med godis.
Kul att få ha en snygg skål till det goda. Jag har verkligen inte många fina skålar i lagom storlek för godis, men den här var helt perfekt.
Snygg är den oxå.





GOD kväll på er.
Och TACK för all uppvaktning !!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Grattis grattis. Tänk vad kul det är med födelsedagar när man verkligen får det man önskar sig.

    Låter som du haft en bra dag och hoppas kvällen bli lika bra.

    Kramis kramis på dig =)

    2010-09-03 | 21:14:16
    Bloggadress: http://isabel-lemon.blogspot.com
  • Anna säger:

    Mums! En goding till skål med smaskigt innehåll :-) De andra presenterna lät också väldigt trevliga... Ha en skön helg! Kram Anna

    2010-09-03 | 21:25:58
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Vad bra presenter! Våran kommer lite i efterskott då :)

    KRAM PÅ ER

    2010-09-04 | 11:05:16
  • gella säger:

    Grattis!! Vad sugen jag blev på godis!! Minst inte när jag åt det senast... Choklad däremot, det finns alltid hemma. ;) Hoppas du får en fortsatt härlig dag! :)

    2010-09-04 | 17:06:01
    Bloggadress: http://gella.blog.se

Kommentera inlägget här: