ANNIEBO

Glömt & Gömt

Kategori: köket

Jag har lite problem med mitt minne för tillfället, men de saker som mitt minne hade slumpat bort för ett tag sedan letadejag rätt på idag.
Det handlar om 4 st ljuslyktor, 3 st inhandlade på mios reabord för... 1, eller kanske var det 2 år sedan.
De fick ingen given plats när jag kom hem med dem och har mer eller mindre varit bortgömda hela den här tiden. Tills idag ! Nu står de på skåpet i köket och jag gillar mönstret de ger på väggen bakom...






Den sista ljuslyktan köpte Sambon på Indiska i våras.
Ni som har hängt med vet att den egentligen hade en plats att stå på redan vid inköpstillfället, men den kom aldrig ända dit. Utan den blev stående i hallen, kvar i sitt papper och idag när jag tokrensade där inne så fick den komma fram.
Inte ute på altanen dock men iallafall så att den syns. Lite xtra skoj är det just för att det inte är jag som köpt den utan sambon som sagt..



Kommentarer

  • Anette säger:

    Snyggt med effekten på väggen!

    TACK för i helgen... supertrevligt :)

    2010-11-23 | 15:02:02
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/
  • Chuck säger:

    Ja kanske skulle din sambo starta en egen inredningsblogg?

    2010-11-23 | 15:04:20
  • Anette säger:

    Skulle ju vara intressant om O skulle inredningsblogga :)

    När uppdaterar du? ;))

    KRAM

    2010-12-10 | 17:17:09
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: