ANNIEBO

Luffarslöjd och ursnyggt smycke !

Kategori: Jag skapar

Ihelgen har jag både hunnit med att vara på jobbet och sedan satte jag mig i bilen och åkte till Umeå för att tillbringa lördagkvällen med underbara Anna.
Förutom trevligt sällskap bjöd hon på god mat och gott vin, många inspirationer och många tankar som vi delar.

På söndagen satt vi ute i soldiset och gjorde lite luffarslöjd...
Jag har aldrig gjort det förr, men det här kom jag hem med.





Idag har jag varit och införskaffat mig egen najtråd och egna kulor, så nu ska här produceras ;)

Jag fick även ett ursnyggt armband av Anna



När Sambon fick höra att Dregen har ett likadant så ville han oxå ha ett... Ännu bredare än Dregens, så även grejer till Sambons armband införskaffades idag.

Det är skoj när man har nått att pyssla med.

Kommentarer

  • Marre säger:

    Så fina luffarslöjdsgirlangerna blev. Kanske du börjar göra på beställning? //Kram

    2010-05-25 | 21:27:01

Kommentera inlägget här: