ANNIEBO

Dandsband på 30års fest

Kategori: Allmänt

Ikväll ska vi på en 30 årsfest.

Killen som fyller 30 har bett mig orddna musik, gärna dansbandsmusik, Lasse Stefans och liknande men jag fick nått bättre...

ROLANDZ

Följ länken och lyssna...
Det här kommer att bli en mycket speciell fest, det känner jag på mig.

Även lite Boogart, Dandsbandskampen, Torgny Melin´s och så klart Lasse Stefans..




På senare år har jag aldrig varit på en 30 års fest där 30 åringen velat ha denna typ av musik, men nån gång ska ju vara den första, eller hur?!

Trevlig lördagkväll på er.

Kommentarer

  • Therese säger:

    Låter som det kommer att bli en toppenfest!

    Ha så kul :)

    /T

    2010-05-08 | 21:01:16
  • Marre säger:

    Kan inte låta bli att bli glad när jag hör musiken. Borde lyssna lite oftare! Hoppas ni fick en bra kväll. Kram

    2010-05-09 | 21:57:59

Kommentera inlägget här: