ANNIEBO

Varmt Hund !?

Kategori: Jag skapar

Första gången jag hörde namnet rynkade jag faktiskt på näsan och fattade ingenting.
Vad då " Varmt Hund" ??
Det är ju inget svenskt språk, men när jag läste vidare så mjuknade mitt hjärta...

Varmt Hund kommer från IKEA och kostar 39 :- metern...

Finns i 4 olika färgställningar, röd/vit, mörkblå/vit, grön/vit och svart/vit..

Faktiskt var det på en blogg jag såg den första gången och jag blev kär...
Tinaminastina hade gjort en superfin tygtavla av den



Sen såg jag att även min bloggvän Medaljongen hade en variant av den hemma hos sig



När Sambons föräldrar var på resande fot för ett tag sedan så beställde jag en tygbit med dem...
Sen åkte jag hem till pappa och fick tag i lite ribb och nu har Sambon skruvat ihop en ram och nu är även tyget på plats...

Den ska så småningom komma upp på vår uteplats, men än så länge så står den i vardagsrummet och väntar.



Självklar valde jag den svart/vita varianten, för på den nedre altanen så är det fortfarande jag som styr och ställer :)
Inget Indiskt där inte....

Bilder Tinaminastina, Medaljongen och Anniebo

Kommentarer

  • Marita säger:

    I dag var jag på IKEA Karlstad och inhandlade varmt hund..Tack för tipset..Kollar din blogg varje dag Önskar dig en god midsommar

    2010-06-24 | 17:36:39

Kommentera inlägget här: