ANNIEBO

shhhh

Kategori: köket

ssh ssh sssshhhh

Jag var bara tvungen!!

Häromdagen bytte jag gardiner i köket till de sommriga gröna...

Idag sprang jag på ett par BILLIGA gröna ljuslyktor på Åhlens, jag var bara tvungen...



Ja, jag köpte även de svarta



10 :- st





De står så fint och lyser på skoskåpet i köket ikväll när det regnar och är dystert ute...

Men säg inget...Sambon har inte märkt dem än....

shhhh


Uppdatering. Sambon har märkt dem, kallar sig numera för Chuck  (se kommentarer

Kommentarer

  • gella säger:

    Å vad fina!! Och vilket bra pris! Kanske ska ta mig en sväng in på Åhlens imorn... :)

    2010-06-03 | 20:59:35
    Bloggadress: http://gella.blog.se
  • Anna säger:

    Ha ha, jag lovar att inte säga nåt ;-) Jag älskar Åhléns billiga och snygga ljuslyktor! De gör sig jättebra där på skoskåpet. Kram Anna

    2010-06-03 | 21:14:49
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Chuck säger:

    Var dom ens värda att kommentera? Har du ens märkt att han har lindat avgasrören på motorcykeln? Nä just det! Du kanske var för upptagen med att hänga på Åhlens...

    2010-06-03 | 23:29:04
  • Nina Kågsrtröm-Persson säger:

    Ville bara säga..Fin blogg och jättefina ljuslyktor!

    -Du har verkligen öga för inredning..(vilket jag själv saknar,) tur att min man har lite efter att gått Reklam..!



    Å förresten, det gäldjer oss att barnen leker med Anni, hon blir så glad när ni kommit till stugan.



    -Ta Barn och Sambo och hälsa på någon kväll.

    Det skulle vara trevligt:)



    Mvh Nina(supernina74)



    2010-06-05 | 08:49:20

Kommentera inlägget här: