ANNIEBO

Indiskt på Altanen

Kategori: Ute

Idag har jag hunnit med att fixa lite på altanen.
Mamma gav mig en ny idé här om dagen.
Istället för att klä om dynorna på altanen så föreslog hon att köpa tyg på Indiska och lägga över dynorna.

Eftersom Sambon ville ha det indiskt på altanen , i år, iallafall, så tyckte jag att det var en bra idé.
Handlade hem tyg och väntade på Sambons åsikt...







Han gillade det, mycket och nu återstår bara att skaffa mer tyg till resterande möbler...

Jag tror att när det blir klart kan det bli bra, men jag har inte fått till det helt än... Verkligen inte!!
Mycket fattas, men det kommer.

Om jag har riktigt tur tar det inte hela fm imorgon att olja in altanen och jag kanske kan hinna på lite shopping imorgon oxå...

Nån som har nått Bra, Indiskt tips?!?!

Kommentarer

  • Chuck säger:

    Ja din sambo verkar då ha så bra smak och kreativa idéer. Vilken karl!

    2010-06-18 | 12:43:06

Kommentera inlägget här: