ANNIEBO

Storpolo

Kategori: Allmänt

I december fick jag för mig att jag skulle sticka...
Mina tidigare stickningsförsök har inte resulterat i något alls utan jag har mer tragglat räta och aviga maskor.
Jag vet att alla fick lära sig sticka i grundskolan, men då tog jag min vana trogen med mig stickningen till farmor och hon fick sticka...
Smidigt ? JA
Smart ? NEJ

Nu är iallfall min polo färdig och den är absolut inte perfekt stickad, men den värmer gott ute och fladdrar inte i vinden som en halsduk tenderar att göra.
Lillasyster fick stå modell idag

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Fint gjot, inte visste jag att du var en sådan talang =) Kul bild förresten, funderade just på vem det var på bilden... Jag tycker Lillasyster är en kombination av både dig och din syrra. Det syns iall fall att hon brås aningens på din sida =)

    2010-01-15 | 22:02:38
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Den ser jättefin ut, är säkert perfekt stickad. Vad lillasyster är lik dig på detta kort. Har ni varit i huvudstaden? Hoppas i så fall att ni hade det gott där. Läste din summering av förra året och det var gripande, viken berg och dal bana av känslor.

    Vi tänker på Saga och kommer att fortsätta med det resten av vårat liv. Kram

    2010-01-15 | 22:06:34
  • e säger:

    ser ju riktigt varm och fin ut,du kan ju sticka oxå. Hoppas att dagen i torsdags blev lyckad och att ni får det bra och mysigt i Stockholm.kram,kram

    2010-01-15 | 22:07:54
  • Anna säger:

    Storpolon ser jättegosig ut! Vad duktig du är :-) Det där är så mycket mer än vad jag skulle klara av... Kram Anna

    2010-01-15 | 22:15:00
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • 331 säger:

    Som en "sann" Brännström så svarade du fel på en av dina egna ställda frågor; "smart" skulle egentligen ha varit "Ja" (inte så smart... ;)).

    För övrigt, kulig/busig modell och tjusigt stickat... faktiskt...

    2010-01-16 | 00:35:09
  • Therese säger:

    Imponerande måste jag säga.

    Går de att beställa? :)

    /T

    2010-01-16 | 13:32:22

Kommentera inlägget här: