ANNIEBO

Sara-lisa, Gunvor, Annmari & Gunilla

Kategori: Allmänt

SARALISA Metervara
Bild Ikea

Om ett par veckor åker jag och Sambon på en liten minisemester.
Han har ärenden på Biltema och VI har ärenden på IKEA.
Lillasyster har varit rejält sur på sin säng ett par månader nu och nu ska hon få en "riktig" säng som inte är uppe i taket, som hon själv kallar den. Hon ska även få ett skrivbord i sitt rum.
Sen kommer det ev att komma med hem lite nytt till vår hall, som är i behov av lite struktur.
Jag fick ju en symaskin i julas av mina föräldrar och då måste jag ju passa på att skaffa lite tyger när vi ändå är där. Alla dessa tyger ska tittas på, men vilka det till slut blir som får hänga med hem återstår att se.

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Hoppas att ni får en trevlig minisemester. Blir det Haparanda?

    Blir så glad när jag hör om dina bättre och något lättare dagar då du kan pyssla lite och samla på dig lite energi. Ni har fått det så fint och fräscht som bilderna nedan visar.

    Här hemma åkte julen bort igår. Det blir så ljust och fräscht samtidigt som jag kan sakna det varma i det röda.

    Kram Jenny

    2010-01-10 | 17:24:43
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se/
  • Maria,grannen säger:

    Åh,vad kul att få åka till Ikea!Det skulle jag oxå vilja.Det tredje tyget uppifrån har jag sett som gardiner,och det var jättefint.Hoppas ni får en trevlig "minisemester"! Tänker på er!

    2010-01-10 | 20:23:07
  • Marlene säger:

    IKEA är ju aldrig fel, var där i måndags faktiskt och det var kul som vanligt. Men man hinner ju inte mer än hem föränn man inser att man missade att köpa något... Väljer ni att åka till Luleå så finns Bensby first hotel ***** för gratis övernattning om så önskas =)

    2010-01-10 | 22:58:19
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Hej!

    Så kul att ni gör slag i saken och tar en tur till Ikea. Hoppas ni får riktigt trevligt. Känns riktigt härligt att se dig i pysslartagen :)

    Kram till er alla

    Isabel

    2010-01-11 | 17:54:13
    Bloggadress: http://isabel-lemon.blogspot.com

Kommentera inlägget här: