ANNIEBO

Snart börjar jag... Gahhh

Kategori: köket

Tidigare idag
Jag hörde min mun kasta ur sig
:
- Men då kan jag ju lika gärna börja jobba på måndag
tidigare idag...
Nu sitter jag här med stress och förvåning.
På måndag börjar jag på min "sociala träning" som Fk så fint kallar det...
Upp till 10 timmar per vecka ska jag öva mig på att vara på den avd där storasyster dog...

Herregud....

Jag distraherar mig med att fota min nya duk på köksbordet
Håll till godo..












Den matchar fin fint ljuslyktorna på (sko)skåpet i köket


Duken plus en svart likadan införskaffades på stan igår, från Indiska...
jag hade en heldag på stan med Storasysters bästa kompis som fick "ärva" Storasysters sparade pengar, de pengar hon hade sparat i en burk på sitt rum.
Hon hade hela tiden sagt att de pengarna skulle hon käpa något fint för, inta bara handla för att handla, och jag är övertygad om att hon är nöjd med att I fick handla upp dem...
Resultatet av 1200 spenderade pengar kan ni se på I´s blogg...
Bra smak tycker jag och precis de kläder som Storasyster skulle valt.
De var/är sååååå lika

Kommentarer

  • Anna W säger:

    Det kommer att gå bra på jobbet, det kommer att gå upp och ner men tänk på vad du har att ge alla barn och deras anhöriga. Om du orkar vilken resurs Skellefteås barn och anhöriga kommer att få i dej!

    Vad kul du och I måste ha haft på stan.

    Ha en skön kväll utan jobbångest. Kram Anna WO

    2010-02-10 | 17:49:58
  • Carina säger:

    Sänder en liten hälsning från Bjenberg, så gullit av er att ge pengarna till Storasysters kompis.Och vad roligt att ni gick och handla.Vilken bra resurs dom får på barn, lycka till/ kramar

    2010-02-10 | 18:56:56
  • Anonym säger:

    Jag blir rörd. Vad ni är generösa. Vad bra val att göra på det viset med pengarna. Snygg duk förresten, såg den på Indiska och tyckte det stod Annelie på duken.

    Kram Therése L

    2010-02-10 | 21:40:08

Kommentera inlägget här: