ANNIEBO

Äntligen Fredag

Kategori: Allmänt

Äntligen Fredag...
Alla andra har ju pratat om hur härligt det är med helg och nu har ju jag "jobbat" ett par timmar den här veckan och kan därför räkna mig till den lyckliga skalan som får helg.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll, med god mat, fredagsmys och lite tv-tittande.
I morgon kommer Anna upp och hälsar på. Ska bli riktigt mysigt att få prata med henne på riktigt... Jag tror att vi kan utbyta en del tankar och funderingar som kan, förhoppningsvis, stärka oss båda.

Har varit på jobbet idag igen och inte heller den här dagen klarade jag av at gå hem när jag skulle utan stannade 1 timme extra.
Det är så roligt och idag kunde jag tom klara av att gå i korridoren där vi låg med Storasyster.
I onsdags när jag var där kändes det som om jag skulle drunkna när jag närmade mig den korridoren och då skulle jag inte ens in på en sal, bara kasta lite kartonger, men idag gick det bättre och jag var tom in på en liknande sal som den vi bodde i  i oktober.
Jag är stolt över mig själv.

ha nu en trevlig fredags kväll.


Kommentarer

  • Anette säger:

    Systra mi..... Jag är stolt över dig också och jag kan garantera att det är fler som blir stolta och glada för din/er skull att du fixar det här så bra!

    TREVLIG HELG till er alla!

    KRAMKRAM

    2010-02-19 | 14:44:40
    Bloggadress: http://familjvillan.blogg.se/
  • Ingmari säger:

    Jag beundrar dej Annelie! Bra att ta ett steg i taget på jobbet. Förstår att det känndes som att drunkna när du närmade dej salen där ni visstades under storasysters sista tid. Men du klarade det också! Hoppas att Anna och du kan ge varandra styrka imorgon då ni skall träffas. Mellanbror och lillasyster får komma hit då. Vi älskar ju dem!

    Kram!

    2010-02-19 | 15:23:52
  • Isabel säger:

    Heja heja Annelie!!!!

    Små steg i taget och du fixar redan mer än du trodde!!! Jag har aldrig tvivlat, du är stark=)

    Ha en riktigt trevlig helg och visst är det dags att träffas snart??!!! ;) Vi får höras Kramis

    2010-02-19 | 17:41:16
    Bloggadress: http://isabel-lemon.blogspot.com
  • Marre säger:

    Underbara du! Jag beundrar dig och din förmåga att ta allt som det kommer och försöka se det positiva. Är oxå stolt över dig! Glad att du finns i mitt liv. Hoppas att du får en bra dag imorgon.//Kram

    2010-02-19 | 19:54:13
  • LindaH säger:

    Jag blir så glad för din skull att du klarar av att jobba. Ha en trevlig helg

    2010-02-20 | 11:37:09
    Bloggadress: http://lindaisy.blogg.se/
  • Katarina säger:

    Du är verkligen beundransvärd! Otroligt stark och klok. Kram.

    2010-02-20 | 17:47:26
  • lotta/grannen säger:

    Härligt att höra att det känns bra att jobba och att vara tillbaka på en arbetsplats där du tidigare har arbetat......och där du varit med storasyster. Även om känslorna är blandade,så är du igång och jobbar......vilken styrka du har...ta vara på den.....kram :)

    2010-02-21 | 13:23:21
  • Stina säger:

    Du är grym!

    2010-02-21 | 18:19:38
  • mo säger:

    Ja det ska du verkligen vara...Du är otroligt stark och jag beundrar dig jättemycket...

    Skönt att det känns bra att jobba igen, att vara tillbaka i vardagen, det som så många tycker är tråkigt...men när allt är som vanligt, då är det ofta som bäst, kram på dig vännen

    2010-02-23 | 14:18:39
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/
  • Therese säger:

    Jag förstår inte hur du bär dig åt! Du är så beundransvärd! Hatten av!

    Stor kram

    /T

    2010-02-25 | 08:59:03

Kommentera inlägget här: