ANNIEBO

Sagas livslust, igen

Kategori: Jag skapar

Jaha... Då ska vi se om jag minns hur man gjorde det här...

De senaste veckorna har mest gått till stickning, jobb och fixande med Sagaslivslust.
Sagas Livslust har fått bättre respons hos de företag jag kontaktat än vad jag någonsin kunde tro, vilket såklart är jättekul !!
Har även blivit kontaktad av företag som hittat mig på nätet som vill skänka...

Ett par påsar har redan blivit utdelade och många fler står på tur.
Bästa kusinen ville hjälpa till och då jag vet att hon är duktig på att texta fint så fick det bli hennes uppdrag !

Så här ser påsarna ut



Tack till alla ni som hjälpt till !!!


Kommentarer

  • Anna säger:

    Så underbart att Sagas Livslust fått ett sådant mottagande. Vilket fint initiativ av dig!

    2010-12-14 | 18:10:17
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Anette säger:

    Fina påsar! Synd att jag inte hann med på premiären men... det kanske kan komma till användning ändå.

    2010-12-15 | 11:13:32
    Bloggadress: http://familjevillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: