ANNIEBO

Glad Påsk

Kategori: Påsk


mellanbror, F, Lillasyster och L


Storasysters bästa vän I



Skärtorsdag och 1 april på samma dag....

Vad jag vet har jag inte blivit lurad än, men däremot har jag lyckats fånga både Sambon och pappa i samma fälla...
Taket på vår ente hade rasat och vad skulle jag ta mig till, kom inte ut och dessutom hade det rasat på lilla yarisen...

Båda två gick på det och gissa om jag log för mig själv.
Jag vet inte hur många gånger min pappa ringt och drivit med mig så det var riktigt skönt att få ge tillbaka.

Veckan har inneburit jobb för min del och jag klagar inte.
Imorgon blir det middag och lite vin hon mina föräldrar + en natt i stugan.

Lördag är det middag hos svärföräldrarna och ev övernattning där.

Ska försöka komma ihåg att fota lite under helgen...

kram till er alla och hoppas att ni får en riktigt GLAD PÅSK.
Ät mycket godis och glöm inte att mysa...

Kommentarer

  • Ingmari säger:

    Vilka söta påskgummor och påskgubbar! Vi har även haft besök av ett par.Här är badtunnan framskottad inför påskbadet på lördag. Glöm ej badkläderna! Förhoppningsvis blir det även god mat och dryck...

    Kram!

    2010-04-01 | 19:12:38
  • Marre säger:

    Fantastiska och lite busiga kärringar och gubbar som besökt er idag. Nu är dom nog på blåkulla och lever loppan...

    Mycket bra gjort att lura din far in i fällan! Hade själv funderingar på att ringa och skämta med honom idag men insåg att det nog skulle bli för uppenbart. Men jag har lyckats lura maken två gånger idag så jag känner mig ganska nöjd.

    Kramar från Maria

    2010-04-01 | 21:20:49
  • jenny säger:

    kikar in och önskar en glad påsk.

    kram

    2010-04-01 | 22:02:03
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se/
  • Anonym säger:

    Glad påsk!

    Har skrattat åt bästa skämtet i VK! Kolla sidan med nyfödda på nätet.... Kram

    2010-04-02 | 16:13:11
  • Eva säger:

    Gulliga påsk-"ungar":) Önskar er alla en riktigt skön påsk. kram kram

    2010-04-02 | 21:01:57

Kommentera inlägget här: