ANNIEBO

Försenad Påskrapport

Kategori: Påsk

Här var det tyst....
Det finns ursäkter. Jobbat, virkat, inspirationstorka, underbart väder för att nämna några.

Nu är det iallafall en ny vecka och dessutom är kameran tömd sedan förra helgen.



Påskhelgen bjöd på ett underbart väder som inte bara värmde oss utan även har tagit bort mängder med snö, jippie!!!!



Den här bilden får symbolisera allt gott vi har stoppat i oss. Gott och även en hel del onyttigheter...

 

Sen har det förståss busats och lekt en hel del oxå.
Pimplat och grillat korv har vi även hunnit med...
En underbar påskhelg med andra ord..

Jag har inskolat mig på "nya" arbetsuppgifter på jobbet som jag verkligen älskar. Lekterapin...
Den här veckan kommer jag att vara lekterapitant 2 dagar och 2 dagar nästa vecka...
Otaliga timmar har jag ju tillbringat på lekterapier tillsammans med Storasyster så både lokaler och ideer känner jag till, men att jag skulle få chansen att vikariera där trodde jag inte...
Jag är så glad !!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ni verkar ha haft en mycket härlig påsk! :-) Vad skönt att höra att du trivs att vikariera på lekterapin. Sköt om dig! Kram Anna

    2010-04-12 | 17:56:34
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Eva säger:

    Jag är såå glad för din skull att du fått vika på lekterapin och att det känns bra,hoppas att det blir mcket jobb där för dej.Ha det gott kram:)

    2010-04-13 | 19:12:09

Kommentera inlägget här: