ANNIEBO

Bloggtips som ni inte får missa!!

Kategori: Snygga saker



[2.jpg]

Idag bara måste jag få tipsa om en blogg, en underbart mysig blogg dessutom.

Jag älskar att titta in på den och förundras över de urgulliga Torsebromössen och deras äventyr.
Marie som virkar dessa har en otrolig talang och jag avundas och imponeras av henne...

Alla möss är Maries egen design och när man ittar på dem så ser man att alla har sin egen lilla personlighet.
Det här är sånt som jag kan bli löjligt förtjust i, nästan lite förälskad ;)

Har ni inte varit in på Fröken Elsas virkblogg så tycker jag att ni ska göra det.
Har ni barn så låt dem vara med oxå. Det blir en underbar stund.

Jag skulle vilja ha allihopa!!!

Bilder från Fröken Elsas virkblogg

Kommentarer

  • Fröken Elsa säger:

    Roligt att du tycker att mina möss är gulliga och tack så jättemycket för inlägget och dina snälla ord om min virkning och blogg! :)

    2010-04-12 | 20:31:50
    Bloggadress: http://elsasdesign.blogspot.com/
  • Marre säger:

    Å my good... så söta de är. Vet inte om jag skulle våga ha nån då min fobi är alltför levande. Gulliga är dom iallafall. /Kramar

    2010-04-12 | 20:57:28
  • Isabel säger:

    Det var mig ett par söta små gnagare!! Bättre virkade än i verkligheten ;)

    Bra tips, ska genast kolla!!

    Kramis på dig!

    2010-04-13 | 17:18:53
    Bloggadress: http://isabel-lemon.blogspot.com

Kommentera inlägget här: