ANNIEBO

Inga ord räcker nu

Kategori: cancer

Det är dåligt med uppdaterinagar här...

Så kommer det att fortsätta att vara ett tag framöver oxå.

Den 1/10 fick vi veta att Storasyster inte kommer att bli frisk. Tumören växer.

Det går inte ens beskriva vad jag känner. Bara en enorm tomhet och trötthet.


Kanske kommer jag tillbaka, kanske inte.
Kram till er alla

UPPDATERING

Jag har startat en egen insamling.
Kika och skänk en slant om ni vill.
http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Jag-vill-leva-/

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag är så ledsen och har inte ord så det räcker... ni har alla mina tankar. Varma kramar

    2009-10-05 | 12:26:48
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Jenny säger:

    Nej, nej, nej, jag sitter här på jobbet och skakar och tårarna bränner bakom ögonlocken. Det är så hemskt, så himla orättvist och jag vet inte vad mer jag ska säga. Orden räcker inte till precis som Anna säger. Tänker på er varje dag!!! Kram i massor

    2009-10-05 | 12:44:49
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se/
  • AnnaMaria säger:

    Åh, nej!

    Mina tankar och böner går till dig och din familj nu.

    2009-10-05 | 13:48:08
    Bloggadress: http://energikakan.blogg.se/
  • Marlene säger:

    Skriver suddar, skriver suddar... Annelie jag är otroligt ledsen för er skull. Det skulle inte bli såhär. Mina tankar finns hos er. Kram

    2009-10-05 | 15:41:48
    Bloggadress: http://majjo.blogg.se/
  • Carina säger:

    Nej nej ...Så otroligt ledsamt att läsa finns inga ord i detta nu bara att jag är ledsen för eran skull...mina tankar finns hos er...återigen nej nej detta händer inte...Kram

    2009-10-05 | 19:18:14
  • Maria säger:

    Min allra varmaste tankar till er!! Det ofattbara som inte får hända!! Många kramar Maria

    2009-10-05 | 20:30:16
    Bloggadress: http://familjenmangelin.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Annelie......vi tänker på er hela tiden......kan inte förstå det som sker......finns inga ord.....tårarna tar över hela tiden.....är så ledsen att detta händer....känns så overkligt .....kramar till er.....Lotta

    2009-10-05 | 21:55:12
  • Lotta säger:

    Annelie......är så ledsen för att detta händer....känns så overkligt......vi tänker på er hela tiden.....tårarna tar över......en varm kram....Lotta

    2009-10-05 | 22:16:15
  • Hildur säger:

    Men... nej... Jag saknar ord! Men vill ändå att du ska veta att jag tänker på er! Har själv en närstående som drabbats av cancer och som just nu genomgår behandling. Jag vet bara hur hjälplös och tom jag känner mig när jag tänker på denna sjukdom. Jag önskar att jag kunde hjälpa... Stooor kram!!!

    2009-10-05 | 22:52:55
    Bloggadress: http://www.kanal5.se/fixaodona
  • Anna säger:

    Jävla skitcancer. Läser med stor sorg det du skriver och önskar det fanns något att säga som tröstar men allt känns bara fånigt som jag försöker skriva.

    Tänker på er mycket och önskar er fina stunder tillsammans.

    Kram från Anna.

    2009-10-05 | 23:10:11
    Bloggadress: http://annasanatomi.blogspot.com
  • LindaH säger:

    Usch, å fy och alla andra onämnbara ord man kan komma på. Tänker på er, vet inte vad mer jag ska skriva, tårarna bränner. Tomhet. Kramar

    2009-10-05 | 23:34:29
    Bloggadress: http://lindaisy.blogg.se/
  • Marre säger:

    Ibland tror jag att hjärtat ska sluta slå... att tiden ska stanna.... men jag fortsätter att andas....Vill hålla fast. Mina tankar finns alltid hos er. Älskar er så! //Marre

    2009-10-06 | 08:52:52
  • Mattias och Emma säger:

    Tänker på er!!

    2009-10-06 | 09:43:06
  • Ingemar säger:

    Tänk om alla fick en sak att ändra på...



    Jättekram från kusin Ingemar

    2009-10-06 | 17:04:43
  • Jennie säger:

    Tänker på er hela tiden. Livet är så otroligt orättvist. Saknar ord och det är omöjligt att hålla tårarna borta. Hoppas innerligt att ni får fina stunder tillsammans. Kramar Jennie

    2009-10-06 | 18:09:39
  • Stina säger:

    Varför? Det är så orättvist, det är inte såhär livet är tänkt att vara. Ingen ska behöva vara med om detta. Önskar att det gick att göra något... Vi tänker på er allihopa, både från Göteborg och Storkåge. KRAMAR!

    2009-10-06 | 19:15:04
  • Johanna säger:

    Det finns ju inget man kan skriva här som låter rätt....Så fruktansvärt orättvist, tänker på er!!!!! Styrkekramar!

    2009-10-06 | 20:05:11
    Bloggadress: http://hemmahosjohanna.blogg.se/
  • therese och kim säger:

    livet är så orättvist. Vi tänker på er. Kram

    2009-10-06 | 22:12:37
  • Eva säger:

    vet inte vad jag ska säga...finns inga ord,jag tänker på er alla.(Jag tror fortfarande på ett "Mirakel") kram kram Eva

    2009-10-06 | 23:25:15
  • C säger:

    Tänker på er jätte mycke!

    Styrke kramar till er alla!

    Finns inga ord för de ni går igenom!

    Ta hand och var rädda om varann!

    2009-10-07 | 08:50:33
  • Tobbe säger:

    Tänker på er och storasyster hela tiden. Man känner

    sig så maktlös...önskar man kunde hjälpa...trolla bort den där jävla skitcancern...

    Ta hand om er och var rädda om varandra!!

    'Babiljon' kramar från Tobbe (farbror till storasyster) m. familj.

    2009-10-07 | 11:02:25
  • Malin B säger:

    Vi tänker på er hela tiden. Tänk om man kunde ändra på det som sker. Man känner sig så maktlös och det finns inga ord för det som händer. Jävla skitcancer säger jag också. Ta hand om er och var rädda om varandra!!

    Många styrkekramar från Malin(faster till storasyster) m.familj

    2009-10-07 | 11:44:41
  • anna-carin säger:

    Jag skickar massor av kramar till er familj. Det finns inte ord för detta helvete. Det är så grymt o orättvist så det finns inte. Fortsätt kämpa och ta vara på varje dag.

    Jag gråter med er /Anna-Carin

    Här i Huddinge är det ständig oro, men vi kämpar med Alfred varje dag o hoppas på det bästa.

    2009-10-07 | 12:10:47
  • Monika säger:

    Så orättvist, det är svårt att finna ord..Skickar massor med styrkekramar till er!

    2009-10-07 | 14:26:56
    Bloggadress: http://monnell.blogg.se/
  • Jenny & Greger säger:

    Vi tänker på er.....

    2009-10-07 | 17:31:04
  • Maria,grannen säger:

    Åh,Anneli...Är såå ledsen för er skull ..så fruktansvärt orättvist...Man blir alldeles tom...Varför?? Tänker på er hela tiden..Tusen kramar till er!!

    2009-10-07 | 20:33:15
  • Lotta säger:

    Jag söker ibland på rhabdomyosarkom och hamnade här. Jag är så otroligt ledsen för er skull. Min son David drabbades av rhabdomyosarkom 2005.Tumören var tio cm stor och satt i lilla bäckenet. Han avslutade behandlingen den 11 september 2006. Vid en rutinkontroll samma dag upptäcktes återfallet. Han behandlades mycket mycket hårt i åtta månader men tumören fortsatte att växa. Han strålades men det hjälpte inte. Ytterligare en operation genomfördes men den misslyckades. Vi tvingades ge upp behandlingen i augusti 2007 och den 20 mars 2008 somnade han in.

    Jag känner så otroligt mycket med er och slås på nytt av hur grymt livet är. Min dotter bloggade på http://bloggis.se/AgnesJohansson under Davids sista tid om ni vill och orkar läsa. Själv läste jag allt jag kom över för att på något sätt förstå och förbereda mig, trots att jag vet att det är omöjligt.

    Många tankar på er och många kramar

    Lotta

    2009-10-07 | 22:00:36
    Bloggadress: http://www.siredison.blogspot.com
  • MO säger:

    Åh, kära vän....så fruktansvärt ledsamt att läsa detta, blir alldeles gråtfärdig o kan inte tänka mig något värre i hela världen....o du är så otroligt stark som orkar skriva om det, det värsta man kan tänka sig. Jag kan inte med ord beskriva hur otroligt ledsen jag är för er skull. Har tänkt på er o hoppats att allt varit bra med er, men livet kan te sig obegripligt ibland, o man kan aldrig se någon som helst mening med en sådan här händelse. Jag tänker på er o den allra varmaste kramen till dig o de dina.

    2009-10-08 | 20:27:56
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/
  • moa säger:

    jag glömmer aldrig dig saga<3 stor kram till er alla!! jag tänker verkligen på er..

    2009-10-08 | 23:09:11
  • Anneli säger:

    Saknar ord...tänker på er. Önskar jag kunde göra något. Det enda jag kan göra är att länka till din insamling på min blogg och hoppas att det bidrar till forskningen.

    2009-10-09 | 17:36:05
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • jenny säger:

    Tårarna rinner. Saknar ord. Detta borde ingen få vara med om. Hoppas det är ok att jag länkar om din insamling på min blogg.

    Tänker på er!!!

    Kramar

    2009-10-11 | 11:36:48
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se/
  • Jeanethe säger:

    Tankar till er i denna svåra stund..

    2009-10-14 | 16:23:51
  • Annah säger:

    Det finns absolut inga ord....totalt tomt...bara tårar som sprängar i ögonen. Önskar att man kunde göra något för er och speciellt för er älskade lilla diamant! Tänker på er! Stoooor kram!

    2009-10-19 | 11:13:10
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • Erica säger:

    Tänker på er alla. Saknar ord för all sorg man känner. Ta hand om varandra och barnen. Många kramar från Erica med familj.

    2009-11-04 | 18:26:49

Kommentera inlägget här: