ANNIEBO

Nytt Grönt

Kategori: Allmänt



Jag är numera stolt ägare av min första (fejk) marimekko skål.
Sprang på den på Bibo och med en prislapp på 29 kr var det inget att fundera på.
Snygg.
Den förgyller nu vardagsrummet med bravur och jag är övertygad om att det inom en snar framtid kommer att dyka upp både en och två till liknande...

Även lite nya blommor har flyttat in.
Förutom 5 st som grannen kom över med här om kvällen så är dessa de senaste i mängden.


Nytt Grönt i köket

 

Och äntligen lite grönt i hallen


Nä nu ska jag fortsätta i Lillasysters rum som idag får sig en ordentlig rengöring...

Det är skoj att städa när det är skitigt och rörigt...Det blir så fint efteråt.

Kommentarer

  • Inspirera Mera säger:

    Vilka härliga tapeter och vad kul med nya växter.

    Visst inte har du missat min tävling där du chans att vinna 500 kr presentkort eller en liten marimekkoskål? Tänkte om du ville ha en matchande skål :) Kram på dig!

    2009-03-12 | 12:25:27
    Bloggadress: http://inspireramera.se
  • MO säger:

    Grattis till din nya fejkis...de är riktigt fina, när jag var på Gränsbygden för några veckor sedan hade de sådana minifejkmarimekkoskål, fast jag köpte ingen, tror du jag ångrar mig??? Ja lite..hihi

    Haha, menar du den gröna växten?? Tro det eller ej, men mina (det är två i krukan) är just fejkisar....passar fint i tvättstugan. Fint på hyllan i hallen, kram

    2009-03-12 | 18:08:12
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/
  • Annah säger:

    Wow att det finns fejkisar till den lilla summan hade jag ingen aning om. Tack för tipset! Satt i går kväll och tittade på min gröna och drömde om någon fler men i annan färg, kanske en frostad.

    Hur går det på tapetfronten då? Blir det en Linda Barkervägg eller.........

    Ha en trevlig helg!

    Kram Annah

    2009-03-13 | 11:49:53
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: