ANNIEBO

CD-stället

Kategori: Storasyster

Dagarna spenderas just nu , dels på sjukhus med Storasyster som har fått blod 2 nätter och dessuton dragit på sig nån infektion så hon står på antibiotika i v gånger 3, och dels i hennes rum som nu är påbörjat...
2 väggar är målade svarta och det här CD stället hon fick för ett par år sedan som verkligen fyller sin funktion är tillpiffat lite.

Före


Efter


Lite märkligt ljus, men dock uppsnyggat.
Tänk vad man kan göra med en bit spilltapet och lite lim !

Hennes rum har även fått en ny fönsterbräda, ny blomma och en ny egendesignad sänggavel...
Den sitter på plats, men den får ni se imorgon då den kan fotas i dagsljus....

Idag har jag även skickat iväg Sambon till fjällen med min far för en veckas avkoppling med fiska och skoteråkning. Det tror jag att han kan behöva (och dessutom behöver inte jag ha så dåligt samvete när jag och A åker till IKEA om 2 veckor...)

Mellan och Lill troll är hos Mormor och jag hänger på Barn med Storasyster och hoppas dessutom på att hennes tapet ska komma i veckan. Det skulle verkligen passa bra att sätta upp den nu när jag är , nästan, ensam hemma.
( Vi får vara hemma mellan antibiotikan, vi sover i princip bara där) 

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Men oj så snygg trappan blev. En riktig 10-poängare! Jag vill också men jag orkar inte...

    Och vilket snyggt cd-ställ. Vad roligt för storasyster med ett "nytt" rum! Ser fram emot bilder!

    2009-03-29 | 19:50:17
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se/
  • Eva säger:

    oj så snyggt det blev. Verkligen stor skillnad

    2009-04-17 | 07:15:02
    Bloggadress: http://tapeterochteak.blogg.se/

Kommentera inlägget här: