ANNIEBO

Storasyster sover ...

Kategori: Allmänt

Storasyster sover nu och väntar på att biopsin och det andra som skulle göras snart är klart så vi får henne tillbaks...
Det finns sog ingen väntan som är så lång som den här. Hoppas bara att svaret på den här biopsin är lika bra som den förra.

Hittade de här plåstren och blev sugen på att skaffa, men samtidigt slogs jag av en tanke på hur otroligt fort de skulle ta slut. Inte pga. skador som kommit utan kanske mer pga små  små små pyttesår som MÅSTE plåstras om mest pga av motivet.

Plåstren finns här 

Kommentarer

  • Anneli säger:

    Ja tänk så fort det slutar att göra ont när plåstret har kommit på. Med tre barn så förstår jag att det är dax att bunkra upp med plåster inför sommarlovet och jag håller med att det var tuffa plåster du hade hittat.

    Ha det.

    2009-06-09 | 20:41:27
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • MO säger:

    Hejsan på dig. Hoppas allt är bra med dottern, har uppdaterat mig o blir både ledsen o sen lite lättad när jag läser dina inlägg...Kan inte ens föreställa mig hur oroliga ni måste ha varit....Önskar er all lycka till, kramar

    2009-06-13 | 19:49:52
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: