ANNIEBO

Regn och stugmys

Kategori: Allmänt

Jag har hört av en del som jag känner att när ett oanonnserat uppbrott sker här så blir endel oroliga att något har hänt.
Visst skulle det kunna vara så, men den här gången kan ni vara lugna.
Allt vi har gjort är att vi har varit i stugan och myst. Önskar att jag kunde skryta med att vädret har varit fint och att det är därför som jag inte suttit vid datorn, men inte det heller.

Egentligen skulle vi har varit i Umeå på behandling förra måndage, men pga låga värden har inte det blivit av än. Vi har sprungit på Barn mott. dagligen och tagit prover och önskat att kanske få åka " imorgon", men än har det inte blibit. Nu håller vi tummarna på att få komma iväg på måndag.

Något som jag däremot har gjort är att skaffa mig en bärbar datoor och den har jag ägnat ett par timmar åt att bli vän med.
Nu har vi kommit ganske nära, men för en djupare vänskap krävs tid, är det inte så?!

Kommentarer

  • Anna säger:

    O ja, det stämmer absolut. Vad skönt att ni kunnat vara i stugan och mysa, trots att vädret inte varit det bästa. Sköt om er! Kram Anna

    2009-07-25 | 22:35:30
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Annah säger:

    Vad underbart det låter att få ha en stuga att åka till. Trots allt sså tror jag att det är lättare att slappa och bara vara i en sommarstuga. Må så gott!

    Kram Annah

    2009-07-26 | 19:27:44
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/
  • Anna säger:

    Ytterligare en Anna kommenterar... Vad roligt att du läser min blogg så att jag kunde hitta till din! Vad inspirerad jag har blivit till att fixa hemma, du verkar så oerhört kreativ. Hoppas det kommer att gå bra för er under hösten, kanske ses vi på avdelningen innan vi åker. Styrkekramar tillbaka.

    2009-07-26 | 22:18:33
    Bloggadress: http://annasanatomi.blogspot.com

Kommentera inlägget här: