ANNIEBO

Ensamma Mamman

Kategori: Allmänt

Japp det är så det är...

Storasyster och Sambon åkte till Umeå igår för bahandling

Lillasyster och Mellanbror fick en plötslig längtan att sova hos mormor igår så dom är där och har det alldeles för bra.

Jag då, som längtat både vitt och brett om att få vara ensam hemma och bara kunna göra vad jag vill, vad gör jag???

Irrar runt
och vet inte vad jag ska göra

Äter Lunch framför TV´n och tittar på Oprah ( Hur kul är det ? )

Tar en tokpromenad så fötterna blöder när jag kommer hem ( Hur kul är det ? )

Spolar upp ett varmt skumbad  Som visar sig vara snarare kallt när jag kliver i ( Hur kul är det ? ) 

Gör en ansiktsmask & Hårinpackning
 
Äter middag när jag är hungrig

Lägger mig i en stor tom säng och får sova huuuuuuuur länge jag vill på morgonen. ( Vaknar 07.30, pigg )

Lite bra saker och lite dåliga saker med att vara själv, men mest är det tomt och ensamt. Tur att de 2 minsta ska hem idag så det blir som vanligt igen, nästan....

Kommentarer

  • MO säger:

    Åh din stackare, låter som du saknar din fina familj (o tur är väl det). Det kan ju visst vara skönt att vara ensam lite, men inte för länge...

    Tack för din gulliga kommentar, blev så glad :)

    Jag har köpt en fejkmarimekko på Gekås i Ullared, två stycken har jag köpt på Eko, de finns lite överallt, till ett mycket humanare pris (passar mig då jag tröttnar fort på vissa saker)....ha en skön kväll, kramar

    2009-01-22 | 18:32:17
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: