ANNIEBO

Alla 5 samlade

Kategori: cancer

Sent inatt kom Storasyster och Sambon till lägenheten. Cytten var klar och äntligen fick hon lämna B3. Har dock ett läkarbesök kvar att göra idag vid 10 då en öron dr. ska titta in i örat igen ( har gjort det både igår, i fredags och i måndags ) och förhoppningsvis säger han oxå att det finns en öronläkare som kan fortsätta att hålla koll på det i ske-å så att vi inte behöver stanna kvar i Umeå tills de är nöjda med utseendet i örat..

Är det inte det ena så är det det andra.

Tack och lov så har hon iallafall inte ont längre. Hon blev insatt på en starkare medicin än både alvedon och citidon här om dagen och den har funkat utmärkt.

Idag har vi tänkt åka till min kusin som har funnits på sjukhuset och varit ovärdelig under den här tiden.
Barnen längtar efter att få se var hon bor och jag kommer nog att bli lite nostalgisk när jag kommer till byn, för där har jag varit många sommrar hos min moster när jag var barn. Ätit kopiösa mängder med hallon och rastat hundar i tid och otid. Övade oxå på min snickeritalang, som tyvärr kom av sig, men kul hade vi där som barn.

Ha en skön söndag.

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag ska hålla tummarna för att ni snart kan åka hem till schtaaan. Ha en fin söndag! Kram Anna

    2009-08-02 | 09:26:41
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • jenny säger:

    Hoppas det gick bra och att ni nu är hemma:-)



    jag har nu listat ut vem du är:-) Bor i byn som ni var i häromdagen. Göran är gift med min mamma Carina.

    Kram

    2009-08-04 | 22:58:14
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: