ANNIEBO

Fääärdig !

Kategori: Storasyster

Hela dagen igår gick till att skruva ihop möbler och skruva och spika på väggarna...

Allt gick bra för utom att en monteringsanvisning till Odda saknades i paketet, men den mailades snabbt över.

Mins ni de få före bilderna ??

Före






Och de här som ni redan sett...

Nu är rummet färdigt och ser ut så här




LOVE skulle det stå ovanför sängen... Hoppas bara inte att hon oxå tar bort L :)


Det nya skrivbordet med tillhörande expedithylla rymmer MASSOR av saker.
Precis vad jag gillar.


Hängaren kroken passar utmärkt att hänga  burken Asker på, saxar huserar i hennes


( Jag ser oxå att nån pillat på tavlorna så de hänger snett, ska genast åtgärdas...)



Ätran är det ultimata sminkskåpet tycker Storasyster och jag är böjd att hålla med...


Den röda lampan ger ett mysigt ljus i rummet på kvällen

Summa sumarum

Rummet känns större
Funktionellt i flera år
Snygga färgen om ni frågar mig och jag har inte ens tyckt till ang färgval

Jag kan  lämna det här projektet nu och känna mig nöjd. Storasyster är mer än nöjd och har lovat att hålla rent och snyggt nu... Vi får väl se, men oddsen känns större nu än innan då förvaring var i stort sett obefintlig.

Ps. För er som inte har skruvat ihop ett klädträd förut, men funderar på att göra det vill jag bara ge ett gott råd :
Ha tålamod och ett gott humör, jag höll på bryta ihop av tristess och ilska... Ds

Kommentarer

  • Jenny säger:

    Oj vilken skillnad det blev! Förstår att storasyster är nöjd! Mamma har gjort ett utmärkt jobb! =) Trevlig helg på er! Kram

    2009-04-19 | 00:26:55
    Bloggadress: http://jennyshem.blogg.se/
  • Malin Inspiration&design säger:

    Åååh vad fiiint!!!! :)

    Kram & trevlig söndag!

    2009-04-19 | 12:46:54
  • MO säger:

    Åh så läckert, gillar det jättemycket o såklart är det ju ännu bättre att hon gillar det...Bra att ha svart/vitt sen kan ni ju busa till det med klara färger på gardiner, kuddar eller dyl, om ni vill..Min dotters rum är något liknande svart o vitt o sen med massor (hennes val) av rosa detaljer....kram

    2009-04-19 | 18:10:57
    Bloggadress: http://medaljongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: