ANNIEBO

Ut med det gamla...

Kategori: Allmänt



Igår rensade jag med hjälp av min mamma i torkrummet och andra delar av nedervåningen. Det mesta var i sånt skick att jag kunde köra det vidare till Myrorna. Skönt att slippa köra till skroten, det är INTE mitt favoritställe. Har iofs aldrig behövt åka dit heller, men nog är det enkelt med Myrorna när man bara kan lämna in saker utan att behöva sortera upp det i olika högar.
Sen på kvällen hade mamma börjat rena ur ytterligare en garderob och det visade sig att det mesta i den var bara skrot. Gamla gardiner som jag inte ska använda de närmsta 20 åren, så idag blir det ytterligare en tur till Myrorna.

Fick Jysk bladet igår och jag brukar av princip inte handla där, men en granne till mig har köpt byrån på bilden och hon är nöjd med den och den känns inte så skruttig som en del andra möbler kan vara där, så jag funderar på att köpa den och slänga ut det gigantiska dokumentskåpet vi har här vid datorn...
Kan bli bra med en vit sån tror jag.

Nån som har nån annan åsikt om denna möbel?!

Kommentarer

  • anneli säger:

    Den ser fin ut på bilden. Lite likt en Malmbyrå från Ikea. Är grannen nöjd med den så är den kanske inte så skruttig.

    Visst är det skönt att få rensa upp i gamla gömmor. :)

    2008-09-16 | 20:33:29
    Bloggadress: http://backebo.blogg.se/
  • Annah säger:

    Så härligt att få rensa upp i gömmorna! Själv borde jag ta tag i min garderob i stället för att sitta här vid datorn.

    Byrån ser ju fin ut på bilden och det är ju alltid skönt med någon som har erfarenhet av just det man tänkt inhandla!

    Ha en skön kväll!

    Kram Annah

    2008-09-16 | 20:58:17
    Bloggadress: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här: